Ruszył kolejny nabór wniosków w ramach
programu "Aktywny Samorząd" adresowany do
studentów z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności. W roku
2020 I nabór wniosków w ramach
Modułu II odbywa się od
1 do 30 marca. II nabór od 10 września do 10 października.
Terminy naboru wniosków nie zmieniają się. W ramach naboru I trzeba złożyć wniosek w nieprzekraczalnym terminie do 30 marca. Zaświadczenie z dziekanatu o statusie studenta można dostarczyć w terminie poźniejszym jednak jak najszybciej. Wnioski o wydanie zaświadczenia trzeba przesłać do danego dziekanatu pocztą. Zaświadczenie będzie Państwu również przesyłane drogą pocztową.
Wniosek można złożyć w
wersji elektronicznej przez
platformę internetową SOW pod adresem:
https://sow.pfron.org.pl lub przesłać pocztą wersję papierową. W celu złożenia dokumentów w formie elektronicznej należy posiadać
Profil zaufany lub
certyfikowany podpis elektroniczny. Aby uzyskać instrukcję utworzenia PROFILU ZAUFANEGO należy odwiedzić stronę
https://www.gov.pl/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany#scenariusz-przez-internet lub zapoznać się z ofertą banku, w którym posiadają Państwo rachunki. Osoby, które nie posiadają podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP mogą wypełnić wniosek w systemie SOW, a następnie go wydrukować, podpisać i przesłać pocztą w formie papierowej do realizatora programu.
Więcej informacji można uzyskać w zakładce
Pomoc materialna na naszej stronie.